Dec04
0

3 pasi pentru a obtine maxim de beneficii prin pagina de Facebook de companie

Noutati Share this post

Aveti  website-ul dvs. , sunteti  gata  pentru afaceri online  si tot ce aveti nevoie este sa va folositi de social media pentru ca lumea sa afle despre produsele si serviciile pe care le oferiti. Si de unde sa incepeti? Bineinteles,  de la Facebook!

 “6.600.000 utilizatori de Facebook in Romania” – in luna noiembrie 2013, conform statisticilor oferite de FaceBrands

Facebook este in continuare site-ul de socializare nr. 1 si este un loc minunat pentru a incepe cu strategia ta pentru social media. Evident, in cazul in care va doriti sa va implicati online aveti nevoie de a face propriile studii de piata si cercetari relevante pentru afacerea dvs.  si  probabil ca va intrebati de unde sa incepeti.

 In continuare  va aratam primii 3 pasi

# 1 Optimizati pagina dvs. de Facebook:

Primul lucru pe care este recomandat sa-l  faceti este sa va configurati pagina dvs. Facebook  daca nu ati facut deja acest lucru sau sa o optimizati pe cea exista.  Principalele 5 sectiuni  pe care sa le urmariti pentru a va optimiza pagina de Facebook :

 Denumirea paginii: pare banal si foarte simplu de facut, dar multe persoane nu dau atentie acestui prim pas. Denumirea paginii este un element de baza si esential atunci cand vorbim despre  optimizarea pentru motoarele de cautare. Numele paginii si adresa web a paginii dvs. Facebook este recomandat sa exprime ceea ce oferiti si sa fie usor de retinut de catre vizitatori

Sectiunea Despre: Alocati ceva mai mult timp pentru a completa aceasta sectiune: care sunt produsele si serviciile oferite de afacerea dvs. si care sunt beneficiile pe care potentialii dvs. clienti pot sa le obtina. Tot aici puteti adauga link-uri catre site-ul dvs., magazinul dvs. online, sa adaugati informatii despre istoricul afacerii dvs., premii si recunoasteri obtinute, marturii de la clienti

Date de contact: datele de localizare ale firmei dvs., programul de lucru (daca este cazul) si, evident, adresa de  email si nr. de telefon la care puteti fi contactat.

Descrierea pe scurt: aici asigurati-va ca mesajul ales este remarcabil deoarece acesta apare pe cronologie. De retinut ca acesta este limitat la 140 de caractere.

Fotografia de pe coperta : O poza spune mai mult decat 1000 de cuvinte” – asa ca asigurati-va ca fotografia de coperta are designul si culorile potrivite afacerii dvs. si de asemenea transmite un mesaj care indeamna vizitatorii paginii dvs.  sa intreprinda ceva, de ex. sa dea “Imi place” la pagina, sa se inscrie la “Newsletter”, sa se inscrie la concurs etc.

 Adaugati un tab cu captura de e-mail:  Acest lucru este pentru avansati , dar exista o multime de moduri prin care puteti realiza acest lucru. Contactati-ne si va vom recomanda varianta optima pentru pagina dvs. Facebook.

Cu siguranta va doriti sa va asigurati ca si restul paginii dvs. este optimizat. 

De aceea am creat pentru dvs. un formular de verificare in 11 puncte care sa va  ghideze sa obtineti o pagina de Facebook profesionista pentru afacerea dvs. Completati  formularul de mai jos cu adresa  dvs. de email si pagina de Facebook  si va vom trimite o analiza personalizata  si recomandari de optimizare pentru pagina dvs. Facebook si pentru afacerea dvs.

 # 2 Obtineti primii 100 Fani pentru pagina dvs. de Facebook:

Acum aveti nevoie de o dovada sociala!

Va sugeram sa incepeti cu piata dumneavoastra calda, daca este posibil . Acestia sunt oameni care va cunosc deja si au incredere in dvs. Nu conteaza daca ei nu vor cumpara de la dvs., in schimb ei vor putea face indirect recomandari catre afacerea dvs.  Invitati-va prietenii si familia sa aprecieze pagina dvs.

Cateva sugestii:

  • Trimite-ti un email catre toti prietenii dvs.. din agenda si invitatii sa va viziteze pagina dvs. de afaceri online si sa o aprecieze. Spuneti-le totodata ce vor obtine daca vor fii fani dvs.
  • Rulati o campanie publicitara pe Facebook. In functie de cuvintele cheie tinta puteti obtine rapid si cu un buget restrans primii 100 de fani.  Va recomandam sa apelati la cineva care a facut deja acest lucru pentru ca banii dati pentru anunturile publicitare sa fie o investitie si nu o cheltuiala!
  • Treceti adresa paginii dvs. de Facebook pe toate materialele publicitare pe care le folositi offline: carti de vizita, brosuri, flyere, imprimate.

 #3 Conectati website-ul dvs. direct la pagina de Facebook

Cel mai simplu mod de a face acest lucru este de a avea un blog si de a a scrie articole, de a publica poze despre produse si diverse evenimente etc. Daca pozele nu sunt sugestive, luati  in considerare si investirea intr-o fotografie de calitate sau grafica care sa transmite ideea de produs. Dati posibilitatea vizitatorilor site-lui dvs. sa interactioneze, sa lase un comentariu, o intrebare sau sa distribuie pagina dvs. mai departe.

Acum este randul dvs. !

Sunteti multumit de pagina dvs. Facebook?  Doriti sa obtineti mai mult si nu stiti de unde sa incepeti? Completati formularul de mai jos si va vom oferi  gratuit o analiza a paginii dvs. de Facebook si o strategie personalizata pentru afacerea dvs.

About the Author

Comments are closed.